Museo |
Museo Massó
|
Inventario |
CE618/3
|
Clasificación Genérica |
Industria conserveira. Envases; Deseño e Artes gráficas
|
Objeto/Documento |
Lámina de corpos e fondos de latas de conserva
|
Autor/a |
Promotores e desñadores de produto e envase: Massó Hermanos, S.A. Estampaxe de litografía, fabricación: Taller de; La Artística
|
Título |
Calamares en su tinta. KAYREL; Squids in its own ink prepared with olive oil and spices-salt added. KAYREL
|
Materia/Soporte |
Folla de lata Tinta amarelo Tinta azul Tinta dourado
|
Técnica |
Litografía
|
Dimensiones |
Ancho = 71,50 cm; Profundidade = 51,20 cm
|
Descripción |
Prancha metálica na que figuran 19 corpos e 20 tapas para latas de conserva da marca KAYREL decoradas con motivos en dourado e letras en cor negro sobor dun fonfo de cor amarelo
|
Iconografia |
Esfinxe
|
Inscripciones/Leyendas |
Fondo de lata ovado, Litografía KAYREL SQUIDS IN ITS OWN INK PREPARED WITH OLIVE OIL AND SPICES-SALT ADDED NET WEIGHT 4] OZS. PRODUCT OF SPAIN Corpo de lata, Litografía CONTENIDO NETO 120 GRAMOS
MASSÓ HERMANOS, S.A.
FABRICANTES DE CONSERVAS
VIGO- SPAIN
CALAMARES EN SU TINTA
NETTOGEWICHT 120 GRAMM [Lectura de esquerda a dereita]
|
Datación |
1901=2000 (Século XX)
|
Contexto Cultural/Estilo |
Contemporánea
|
Lugar de Producción/Ceca |
Vigo (TÉRMINOS DE MIGRACIÓN)
|
Uso/función |
Fabricación de latas
|
Descriptores Geográficos |
España; Cangas; Vigo
|
Lugar de Procedencia |
Bueu
|
Lugar Específico/Yacimiento |
Fábrica Massó Hermanos, S.A.
|
Clasificación Razonada |
É unha das láminas litografadas destinadas á confección de envases de conserva no taller da fábrica Massó onde finalmente uníanse corpo e fondo. Unha vez feitas, as latas eran enchidas cos diferentes productos para proceder ao peche con tapa. Un conxunto dunhas 250 follas de diferentes marcas e produtos foron almacenadas no antiguo Museo Massó. As láminas eran estampadas mediante litografía no taller de La Artísitca (Vigo), consérvanse tamén no museo algunas matrices da fabricación de latas.
Resultan moi útiles como mostra da evolución das marcas, producción e deseño. Doutra banda, son exemplo de exportación a diversos países, con latas en español e en idiomas estranxeiros nos que traducen o contido e o peso do produto ata en catro idiomas diferentes. Ademáis contamos con exemplos nos que aparece o axente comercial en Arxentina que invita a supoñer a orientación destes produtos a ese mercado.
|
Catalogación |
Teresa C. Moure Pena
|