Museo Museo de Bellas Artes de la Coruña
Inventario 5357
Objeto/Documento Abanico
Autor/a Anónimo
Materia/Soporte Guardas: Madera negro
Fuente: Madera negro
Anilla: Latón negro
Clavillo: Metal plateado
Virola: Nácar blanco
Borla: Tejido negro [Cinta de raso.]
Datación 1890[ca]

Documento nº 1


Museo Museo de Bellas Artes de la Coruña
Inventario 5361
Objeto/Documento Abanico
Autor/a Anónimo
Materia/Soporte País: Tejido
Varillas: Madera blanco
Anilla: Metal dorado
Datación 1900[ca]-1920[ca]

Documento nº 2


Museo Museo de las Peregrinaciones y de Santiago
Inventario D-591
Objeto/Documento Bandeira
Materia/Soporte Fibra de liño [?]
Tecido
Fibra de algodón
Datación 1901=2000
Contexto Cultural/Estilo Idade Contemporánea

Documento nº 3


Museo Museo de las Peregrinaciones y de Santiago
Inventario D-827
Objeto/Documento Escultura
Autor/a Dueñas de Mendívil, Georgina [Concluíu a obra tralo falecemento do seu marido Hilario Mendívil]
Mendívil, Hilario
Título Patrón Santiago
Materia/Soporte Tecido
Xeso [Tal vez por ir destinada a un ámbito distinto, a peza non se fixo coas pastas características destes talleres, feitas de materiais propios da tradición indíxena e mestiza e ausentes da tradición europea, como son as fariñas de pataca, arroz, e chuño.]
Madeira [Normalmente, as madeiras que se usan son de orixe local, como a balsa ou o maguei.]
Fibra [Para figurar a cola e as rendas do cabalo úsase fibra de orixe sintética, de natureza plástica.]
Datación 09/1992
Lugar de Producción/Ceca Cusco (Cusco (provincia), Cusco (departamento)) [A familia Mendívil tiña establecido o seu taller no barrio de San Blas, que se caracteriza precisamente por ser o núcleo principal de produción destas artesanías.]
Lugar de Procedencia Santiago de Compostela
Lugar Específico/Yacimiento Mosteiro de San Martiño Pinario

Documento nº 4


Museo Museo de las Peregrinaciones y de Santiago
Inventario D-927
Objeto/Documento Escultura
Autor/a Escola española
Materia/Soporte Fío de ouro
Madeira [Madeira. Tea. Fíos metálicos. Abalorios]
Tecido
Pintura ao óleo
Datación 1601=1800
Contexto Cultural/Estilo Idade Moderna
Lugar de Producción/Ceca España (Europa do Sur, Europa)

Documento nº 5


Museo Museo de las Peregrinaciones y de Santiago
Inventario D-1140
Objeto/Documento Icona
Autor/a Anónimo [A gran maioría da produción rusa é anónima, son escasos e excepcionais os artistas coñecidos. En moitos casos, polas características técnicas é posible adscribilas a diversos obradoiros, pero aínda así, na súa inmensa maioría, son anónimos.]
Título Protección da Nai de Deus ou Pokrov
Materia/Soporte Bronce Dourado
Marco: Madeira [Cores: marrón e vermello]
Tecido Vermello [Tea]
Datación 1800-1899 (S. XIX)
Contexto Cultural/Estilo Idade Contemporánea
Lugar de Producción/Ceca Europa Central e Oriental (Europa)

Documento nº 6


Museo Museo de las Peregrinaciones y de Santiago
Inventario D-1141
Objeto/Documento Icona
Autor/a Anónimo
Título Virxe Alegría de Todos os Aflixidos
Materia/Soporte Soporte: Bronce Dourado
Elementos sustentados: Esmalte [Cores: verde e amarelo]
Marco: Madeira Marrón [O marco non é orixinal da icona]
Tecido Vermello [Tea]
Datación 1800[?]-1899[?] (S. XIX (?))
Contexto Cultural/Estilo Idade Contemporánea
Lugar de Producción/Ceca Europa Central e Oriental (Europa)

Documento nº 7


Museo Museo Massó
Inventario CE2400
Objeto/Documento Raña
Materia/Soporte Corda
Pedra
Aceiro
Datación 1901=1950 (Século XX)
Contexto Cultural/Estilo Contemporánea

Documento nº 8


Subir

© Ministerio de Cultura | v49.0 Accesibilidad | Mapa Web | Créditos | Contacte con Cer.es | Condiciones de uso | NIPO: 551-09-131-6