Museo Museo de las Peregrinaciones y de Santiago
Inventario D-109
Objeto/Documento Fragmento de cenefa
Autor/a Escola castelá
Materia/Soporte Soporte: Fibra de liño Branco [ Tecido de liño con ligamento de tafetán]
Fío de seda Verde [Verde o fondo, vermello o reborde dos motivos vexetais e a parte interior do tondo, azul claro o fondo do santo e o sombreiro, azul escuro o libro e beige e marrón para o manto.]
Bordado: Fío de ouro [Motivos vexetais, tondo e detalles da figura do Santiago]
Datación 1576=1600 (Último cuarto do século XVl)
Contexto Cultural/Estilo Renacemento
Lugar de Producción/Ceca Castela e León (España, Europa do Sur)
Lugar de Procedencia Madrid (m)
Lugar Específico/Yacimiento Comisaría del Patrimonio Artístico (Casón del Buen Retiro)

Documento nº 1


Museo Museo de las Peregrinaciones y de Santiago
Inventario D-591
Objeto/Documento Bandeira
Materia/Soporte Fibra de liño [?]
Tecido
Fibra de algodón
Datación 1901=2000
Contexto Cultural/Estilo Idade Contemporánea

Documento nº 2


Museo Museo de las Peregrinaciones y de Santiago
Inventario D-827
Objeto/Documento Escultura
Autor/a Dueñas de Mendívil, Georgina [Concluíu a obra tralo falecemento do seu marido Hilario Mendívil]
Mendívil, Hilario
Título Patrón Santiago
Materia/Soporte Tecido
Xeso [Tal vez por ir destinada a un ámbito distinto, a peza non se fixo coas pastas características destes talleres, feitas de materiais propios da tradición indíxena e mestiza e ausentes da tradición europea, como son as fariñas de pataca, arroz, e chuño.]
Madeira [Normalmente, as madeiras que se usan son de orixe local, como a balsa ou o maguei.]
Fibra [Para figurar a cola e as rendas do cabalo úsase fibra de orixe sintética, de natureza plástica.]
Datación 09/1992
Lugar de Producción/Ceca Cusco (Cusco (provincia), Cusco (departamento)) [A familia Mendívil tiña establecido o seu taller no barrio de San Blas, que se caracteriza precisamente por ser o núcleo principal de produción destas artesanías.]
Lugar de Procedencia Santiago de Compostela
Lugar Específico/Yacimiento Mosteiro de San Martiño Pinario

Documento nº 3


Museo Museo de las Peregrinaciones y de Santiago
Inventario D-890
Objeto/Documento Friso
Autor/a Svalastog, Borgny [Borgny Svalastog nace en Nesset, Romsdal, Noruega en 1943 . Durante os anos 1984-85 continúa a súa formación na Academia de Arte de Edimburgo con artistas escoceses. A súa obra forma parte de numerosas institucións e museos como Museo de Arte Sorlandets.]
Título Refil. Friso con 12 portas, 7 bandadas de paxaros e perlas
Materia/Soporte Soporte: La Crema
Bordado: Fío de ouro
Fío de prata
Perla
Datación 2005-2006
Contexto Cultural/Estilo Idade Contemporánea
Lugar de Producción/Ceca Lillehammer (Oppland, Noruega)
Lugar de Procedencia Noruega

Documento nº 4


Museo Museo de las Peregrinaciones y de Santiago
Inventario D-927
Objeto/Documento Escultura
Autor/a Escola española
Materia/Soporte Fío de ouro
Madeira [Madeira. Tea. Fíos metálicos. Abalorios]
Tecido
Pintura ao óleo
Datación 1601=1800
Contexto Cultural/Estilo Idade Moderna
Lugar de Producción/Ceca España (Europa do Sur, Europa)

Documento nº 5


Museo Museo de las Peregrinaciones y de Santiago
Inventario D-1001
Objeto/Documento Sarga
Autor/a Escola castelá
Título Santiago apóstolo peregrino
Materia/Soporte Sarga
Temple
Datación 1500[ca]
Contexto Cultural/Estilo Renacemento
Lugar de Producción/Ceca España (Europa do Sur, Europa)

Documento nº 6


Museo Museo de las Peregrinaciones y de Santiago
Inventario D-1002
Objeto/Documento Sarga
Autor/a Escola castelá
Título Santo Antón Abade
Materia/Soporte Sarga
Temple
Datación 1500[ca]
Contexto Cultural/Estilo Renacemento
Lugar de Producción/Ceca España (Europa do Sur, Europa)

Documento nº 7


Museo Museo de las Peregrinaciones y de Santiago
Inventario D-1140
Objeto/Documento Icona
Autor/a Anónimo [A gran maioría da produción rusa é anónima, son escasos e excepcionais os artistas coñecidos. En moitos casos, polas características técnicas é posible adscribilas a diversos obradoiros, pero aínda así, na súa inmensa maioría, son anónimos.]
Título Protección da Nai de Deus ou Pokrov
Materia/Soporte Bronce Dourado
Marco: Madeira [Cores: marrón e vermello]
Tecido Vermello [Tea]
Datación 1800-1899 (S. XIX)
Contexto Cultural/Estilo Idade Contemporánea
Lugar de Producción/Ceca Europa Central e Oriental (Europa)

Documento nº 8


Subir

© Ministerio de Cultura | v51.0 Accesibilidad | Mapa Web | Créditos | Contacte con CER.es | Condiciones de uso | NIPO: 551-09-131-6