Museo Museo de las Peregrinaciones y de Santiago
Inventario D-1130
Objeto/Documento Icona
Autor/a Anónimo [A gran maioría da produción rusa é anónima, son escasos e excepcionais os artistas coñecidos. En moitos casos, polas características técnicas é posible adscribilas a diversos obradoiros, pero aínda así, na súa inmensa maioría, son anónimos.]
Título Milagre de Chonae
Materia/Soporte Soporte: Madeira Marrón escuro [Madeira de biduiero ou tileiro. No seu tempo tivo dúas travesas pola parte traseira das que hoxe só queda unha.]
Elementos sustentados: Témpera [Cores: dourado, verde, branco, vermello, castaño, azul e negro]
Datación 1800-1899 (S. XIX)
Contexto Cultural/Estilo Idade Contemporánea
Lugar de Producción/Ceca Europa Central e Oriental ( Europa )

Documento nº 1


Museo Museo de las Peregrinaciones y de Santiago
Inventario D-1141
Objeto/Documento Icona
Autor/a Anónimo
Título Virxe Alegría de Todos os Aflixidos
Materia/Soporte Soporte: Bronce Dourado
Elementos sustentados: Esmalte [Cores: verde e amarelo]
Marco: Madeira Marrón [O marco non é orixinal da icona]
Tecido Vermello [Tea]
Datación 1800[?]-1899[?] (S. XIX (?))
Contexto Cultural/Estilo Idade Contemporánea
Lugar de Producción/Ceca Europa Central e Oriental ( Europa )

Documento nº 2


Museo Museo de las Peregrinaciones y de Santiago
Inventario D-1146
Objeto/Documento Icona
Autor/a Anónimo
Título Festa de Pentecoste e Neno Emmanuel
Materia/Soporte Soporte: Madeira Marrón escuro
Témpera [Cores: vermello, azul e branco]
Ouro Dourado
Datación 1800-1899 (S. XIX)
Contexto Cultural/Estilo Idade Contemporánea
Lugar de Producción/Ceca Europa Central e Oriental ( Europa )

Documento nº 3


Museo Museo de las Peregrinaciones y de Santiago
Inventario D-1183
Objeto/Documento Icona
Autor/a Anónimo
Título Cristo Pantocrátor
Materia/Soporte Soporte: Madeira
Elementos sustentados: Témpera [Cores: ocre, marrón e branco.
Só se ven as carnacións.]
Estuco
Oklad: Prata [O oklad ten unha parte en prata punzonada, gravada, relevada e sobredourada. Todo isto está enmarcado por una moldura entallada en madeira e dourada, e ao redor ten a caixa propiamente dita en madeira (kiot).]
Ouro Dourado
Kiot: Madeira Marrón
Datación 1890[ca] (Finais do s. XIX)
Contexto Cultural/Estilo Idade Contemporánea
Lugar de Producción/Ceca Europa Central e Oriental ( Europa )

Documento nº 4


Museo Museo de las Peregrinaciones y de Santiago
Inventario D-1242
Objeto/Documento Icona
Autor/a Anónimo
Título Virxe da Silveira Ardente
Materia/Soporte Soporte: Madeira Marrón escuro [No seu tempo tivo dous traveseiros horizontais hoxe desaparecidos]
Elementos sustentados: Témpera [Cores: vermello, verde, branco, ocre e negro]
Verniz
Datación 1810[ca] (Comezos do s. XIX)
Contexto Cultural/Estilo Idade Contemporánea
Lugar de Producción/Ceca Europa Central e Oriental ( Europa )
Lugar de Procedencia Estonia
Lugar Específico/Yacimiento Tallin

Documento nº 5


Museo Museo de las Peregrinaciones y de Santiago
Inventario D-1244
Objeto/Documento Icona
Autor/a Anónimo
Título San Elías e o seu ascenso aos ceos no carro de lume
Materia/Soporte Soporte: Madeira Marrón
Elementos sustentados: Témpera [Cores: ocre, vermello, branco, verde, azul e amarelo]
Verniz
Datación 1810[ca] (Comezos do s. XIX)
Contexto Cultural/Estilo Idade Contemporánea
Lugar de Producción/Ceca Europa Central e Oriental ( Europa )
Lugar de Procedencia Estonia
Lugar Específico/Yacimiento Tallin

Documento nº 6


Museo Museo de las Peregrinaciones y de Santiago
Inventario D-1258
Objeto/Documento Icona
Autor/a Anónimo
Título Góspoda (O Señor)
Materia/Soporte Soporte: Madeira [Como non foi posible ver por detrás, só se sabe que polo menos tivo unha travesa que hoxe non está.]
Elementos sustentados: Témpera [Cores: vermella, branca, verde, ocre e azul.]
Ouro Dourado
Verniz
Preparación
Datación 1890[ca] (Finais do s. XIX)
Contexto Cultural/Estilo Idade Contemporánea
Lugar de Producción/Ceca Europa Central e Oriental ( Europa )

Documento nº 7


Museo Museo de las Peregrinaciones y de Santiago
Inventario D-1260
Objeto/Documento Icona
Autor/a Anónimo
Título Crucifixión, Descendemento e Santo Enterro
Materia/Soporte Soporte: Madeira Marrón claro [Ten dúas travesas horizontais por detrás]
Metal Dourado
Elementos sustentados: Témpera [Cores: vermello, verde, branco, marrón, negro e azul]
Ouro Dourado
Verniz
Preparación
Datación 1850[ca] (Mediados do s. XIX)
Contexto Cultural/Estilo Idade Contemporánea
Lugar de Producción/Ceca Europa Central e Oriental ( Europa )

Documento nº 8


Subir

© Ministerio de Cultura y Deporte Accesibilidad | Mapa Web | Créditos | Contacte con Cer.es | Condiciones de uso | NIPO: 551-09-131-6